اصول نگه داری چرخ خیاطی

این مقاله ای است که ما دوست داریم اغلب آنرا برگردانیم زیرا داشتن ماشین خیاطی قابل اعتماد شما بسیار مهم است. آیا می دانید شماره یک کاری که می توانید انجام دهید تا چرخ خیاطی تان به طور روان کار کند؟ توری را تمیز کنید! این یک محصول جانبی دوخت غیرقابل اجتناب است. هر چه بیشتر دوختید ، بیشتر لکه ها به روده دستگاه شما می رود. کمی تمیز کردن منظم باعث می شود دستگاه شما بدون سر و صدا کار کند. و یک ماشین تمیز نیز یک دستگاه آرام است. نه تنها مراقبت و تغذیه دوره ای به دستگاه شما کمک می کند تا بهتر عمل کند ، بلکه می تواند در تعمیرات اساسی نیز در هزینه شما صرفه جویی کند.


چند بار برای تمیز کردن دستگاه شما بستگی به میزان استفاده شما از آن دارد. تمیز کردن چرخ خیاطی حداقل پس از هر 10 ساعت استفاده. اما بیشتر اوقات خوب است. نگاهی بیندازید داخل کیسه‌ی باب. اگر می بینید که شروع به تجمع می کند ، وقت آن است که برخی از تعمیرات را انجام دهید. بسیاری از لحاف ها پس از هر دو یا سه تغییر باب ، بر اساس قانون تمیز کردن پرونده بابل سوگند می خورند.

نگهدای و تمیز کاری چرخ خیاطی

هر زمان که با دستگاه خود مشکل داشتید ، تمیز کردن آن را امتحان کنید. این بخشی از "آزمایش سه گانه" مواردی است که سعی می کنید هنگام مشکلی وجود داشته باشد. 1) سوزن و باب را مجدداً نخ کنید ، 2) یک سوزن جدید متناسب با پروژه وارد کنید ، 3) دستگاه را تمیز کنید.


مشکلات زیادی در اثر تجمع گرد و غبار ، پارچه و نخ در قسمتهای کاری دستگاه ایجاد می شود. پس از تمیز کردن دستگاه ، اگر هنوز هموار کار نمی کند ، دستگاه خود را توسط نماینده محلی خود بررسی کنید. ادامه کار خیاطی در هنگام کار نکردن دستگاه شما می تواند یک مشکل را بدتر کند.


کلیه ماشین ها ، از سطح ورودی تا بالای خط ، به طور مرتب نیاز به توجه دارند. ما از زمان و تحمل کارکنان پارامونت دوخت و وکیوم در یوجین ، اورگان بخاطر اینکه محل عکس گرفتن ماست ، قدردانی می کنیم. شما بچه ها عالی هستید


اول موارد: اول کتابچه راهنمای دستورالعمل خود را پیدا کنید




دفترچه راهنمای دستگاه خیاطی شما بهترین مرجع برای دستگاه شما است. برای حفظ صحیح دستگاه خاص خود به آن احتیاج دارید. اگر یکی از آنها را برای ساخت و مدل خود ندارید ، به وب سایت سازنده بروید، همه در یک ارائه می دهد که می توانید مدل خود را جستجو کرده و یک نسخه از کتابچه راهنما را بارگیری کنید. اگر نمی توانید چیزی آنلاین پیدا کنید ، با سازنده تماس بگیرید و یکی را درخواست کنید. در صورت امکان نام دستگاه ، مدل و شماره سریال را تهیه کنید. نمایندگی محلی شما نیز ممکن است بتواند به شما کمک کند.


ابزار خود را جمع کنید



موارد استاندارد:


دفترچه راهنماي شما

قلم مو اکثر ماشین ها با برس قلمی عرضه می شوند. اگر یکی از آنها را ندارید ، می توانید یکی از آنها را در فروشگاه پارچه یا از فروشنده خود خریداری کنید. یک برس آرایشی کوچک و تمیز به صورت خرج انجام می دهد.

سوزن حتما انبار سوزنهای جدید را در دست دارید. هر وقت دستگاه خود را نگه دارید باید سوزن را تعویض کنید. ما همچنین توصیه می کنیم که هر پروژه جدید را با یک سوزن جدید شروع کنید.

موارد اختیاری:

ضمیمه های خلاء در مقیاس کوچک در بیرون کشیدن خط از مخفی کردن نقاط مفید هستند. می توانید آنها را بصورت آنلاین یا در جاهای خالی خریداری کنید. همین پیوست را می توان برای تمیز کردن صفحه کلید رایانه خود استفاده کرد.

بعضی از افراد ترجیح می دهند از هوای کنسرو شده استفاده کنند ، زیرا واقعاً قلاب را بیرون می کشد. با این حال ، هوای کنسرو شده می تواند رطوبت را به فضای داخلی دستگاه شما وارد کند. برای جلوگیری از این امر ، نازل را حداقل 4 "دور نگه دارید. اسپری کنید تا هوا به زاویه قسمت هایی که تمیز می کنید ، بپردازید و همیشه به جای اینکه داخل آن باشید ، دستگاه را پرتاب کنید و هرگز از نفس خود استفاده نکنید تا از داخل آن طناب بکشد. نفس شما حاوی رطوبت بیشتری نسبت به هوای کنسرو شده است و به مرور زمان می تواند باعث خوردگی شود.

یکی دیگر از گزینه های دیگر برای برس مو ، برس قلم موی شتر با موهای بلند است که در انتهای آن گرد شده است - که به طور مستقیم بریده نشده است. بندها را برای برداشت آسان روی آن در فضای تاریک و زیربغل چسبیده به موها می چسباند. یک قلم موی با کیفیت خریداری کنید ، نه آن نوع ارزان قیمت که همراه با لوازم نقاشی کودکان است.

ما همچنین در مورد افرادی که از برس های ریمل ریز ریز و همچنین پاک کننده های لوله استفاده می کنند به عنوان ابزار تمیز کردن مورد علاقه خود شنیده ایم.

برس را خاموش کنید

دستگاه خود را جدا کنید.

با توجه به جهت سمت صاف سوزن ، سوزن را برداشته و دور بیندازید. معمولاً طرف تخت با قسمت پشتی دستگاه روبرو است ، با این حال ، طرف تخت به احتمال زیاد رو به سمت راست روی ماشین هایی که دارای حفره های بارگذاری جانبی هستند ، قرار دارد.

دستورالعمل دستورالعمل خود را دنبال کنید تا پای پرس را جدا کنید ...

برای از بین بردن پارچه و دست و پا از هر یک از این قطعات از قلم مو ، هوای کنسرو شده یا خلاء خود استفاده کنید (به نکات بالا در مورد هشدارها و گزینه های دیگر مراجعه کنید).

کتابچه راهنمای شما همچنین ممکن است نحوه حذف "منطقه مسابقه" (جایی که پرونده بابات در آن قرار دارد) را نشان دهد. اگر چنین است ، به آن دقت کنید ، زیرا پس از خاموش شدن ، می خواهید مطمئن باشید که چطور می توانید آنرا دوباره جمع کنید. اگر سه